Friday, April 22, 2011

Hung-run

Hung-run? Ini istilah kawan rapat, Hasreen. Bila lapar, lari! (?)

Ada sorang kawan. Dari semalam suruh on YM. Awak, ym saya corrupt. Dah lama dah ym aku corrupt. Tak tahu macam nak betulkan. Haishhh. Dia suruh on dekat Yahoo Mail sebab nak brainwash farisfikri. Okay3, okay.. internet SUPER snail. Last2 dia mengantuk tunggu, pukul 12 tido dah.

1 a.m.

BEEP BEEP!

"Lapar la. Buat ape?"

Hahhh! Sangat kelakar okay. baru satu jam tidur, penat sgt. Tiba-tiba sanggup bangun sebab lapo. Bukan sekali, hari2 oke! Okay aku pun sama jugak, kalau dekat rumah la. Dekat kolej, um NO THANKS!

Hujung2 sem ni, aku boros. Mak kasi duit untuk 2weeks, baru seminggu nak habis dah duit. Whatta? Dah la mak takde dekat Mesia. Abek D (abg sy yang sulung) cakap, mak&ayah balik hujung April. HUM, siapa nak amek saya on 30th April nanti??? =(

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails