Saturday, April 2, 2011

Kawan-kawan

Tadi bukak blog Mimi, Hamizah Hamidon. Entry baru, woot woot! Semalam dorang ada Annual Dinner TEXSAS (Textile Society of Applied Science). Untung la annual dinner kan. SCISIS (Society of Science) je takde kan.. Anyway, mereka2 nampak sangat hebakk di dinner tersebut. Makanan dia pun nampak menarik gilaa.. Fees yang dorang bayar pun tak mahal sangat, berpatutan.

Disamping happy-happy ni, ada sedihnya juga. Memandangkan course dorang kena guna BANYAKK mesin. And selama ni pun dorang lab, mesti kena naik bas uitm hantar pergi Shah Alam. Jadi starting next semester mereka akan dipindahkan ke Shah Alam juga. Mengikuti jejak langkah senior2 dorang yang dahulunya Pilah-ians, sekarang Shah Alam-ians.

Sedih weh. Serius. Now & Forever - Richard Marx pulak keluar kan. Sedih dorang kena transfer shah alam. Dorang redha je. Yela taknak susahkan uitm lagi ke hantar dorang ke sana ke mari. Papepun, aku doakan korang semua berjaya la dekat sana. moga kita jumpa lagi. ...

Baru kenal dua semester. Rapat. Jumpa je MESTI tegur. Selalu kalau ada trip, dorang join, tapi saye tak dapat join, mesti clash dengan something. Esok, ada trip pergi Broga Hill. Mereka sepatutnya join sekali, tapi dorang ada kelas ganti. Apekah? Aku pergi wehh, mana korang? Takde rezeki lagi. Takpe lah. Nanti kalau aku datang Shah Alam, bawak la aku jalan-jalan sana okayyy... Terima kasih. Nanti jangan lupa tangkap gambar dengan aku tau. aku nak buat kenangan. akan rindu korang always! Good Luck for Final! ;]

1 comment:

Meeja said...

wehh , terharu gila .
tak confirm lagi lah pasal pindah tu , tapi insyaAllah . doakan yang terbaik untuk kami ;)
then , bergambar tu PASTI ! gonna miss all of the Pilah-ian too !
mmg rasa bad gila tak dapat pergi Broga Hills -.- next time maybe ;)
best of luck to you too FF !

*hamiza (no additional 'h')

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails